Pyetje te shpeshta2021-01-27T21:15:37+00:00

Pyetje te shpeshta

Dua te ndryshoj paswordin e wireless? Si te veproj?2021-01-29T19:05:13+00:00

Ndryshimi I passwordit te wireless-it mund te behet nga sistemi ne rast se ju shkarkoni ne kompjuterin tuaj programin Team Viewer dhe teknika mund te beje ndryshimet e nevojshme. Ne rast se nuk keni mundesi ne kete rast, teknika mund te vije fizikisht per bere ndryshimet .
Per te dyja rastet mund te na kontaktoni tek numrat tane te telefonit 044100000 ose ne adresen tone te emailit marketing@selcom.al

Nese dua te transferoj linjen e internetit, cfare kostoje ka?2021-01-29T19:04:33+00:00

Transferimi I linjes se internetit eshte pa asnje kosto shtese.

Ne rast defekti me interneti, per sa kohe mund te behet riparimi?2021-01-29T19:04:14+00:00

Konrolli I linjes se internetit dhe riparimi ne rast defekti behet brenda 24 oreve ng suporti teknik, nga momenti qe klienti ka informuar kompanine per problemin.

Cfare penalizimesh ka nese dua te mbyll kontraten e internetit?2021-01-29T19:03:58+00:00

Kontrate me konpanine tone nuk ka nje afat te caktuar, mund te shkeputet ne cdo moment qe ka deshire klienti. Sherbimi i internetit eshte me parapagim dhe nuk ka penalizime ne mbylljen e kontrates.

Te gjitha dritat jeshile jane te ndezuara tek modemi por vazhdoj te kem probleme me internetin. Si te veproj?2021-01-29T19:03:34+00:00

Duhet te beni nje fikje dhe ndezje te modemit. Pasi te ndizet pajisja duhet te prisni pak minuta deri sa te kryhet gjithe procesi I ndezjes. Ne kete menyre ju rifreskoni wireless – in tuaj dhe linja mund te permiresohet. Nese kjo nuk ka funksionuar ne ke te rast duhet te na telefononi tek numrat tane qe te mundemi te zgjidhim problemin tuaj.

Cfare tregon drita e kuqe (LOSS) tek pajisja modem.2021-01-29T19:03:10+00:00

Ne rast se shikoni drite te kuqe te pajisja, tregon qe ka probleme sinjali dhe duhet te na kontaktoni menjehere te nje nga numrat tane te kontaktit.

A eshte shpejtesia e limituar pas konsumit te nje sasie te caktuar interneti?2021-01-29T19:02:48+00:00

Selcom ofron sherbimin e internetit me fiber optike pa asnje limitim shpejtesie

Shpejtesia e internetit nuk figuron ajo qe duhet te me ofrohet. Si te veproj?2021-01-29T19:02:13+00:00

Ne rast se keni bere testimin e shpejtesise sipas sugjerime tona dhe konstatoni shpejtesi me te ulet se shpejtesia qe duhet te ofrohet, ju lutem na kontaktoni menjehere tek nje nga numrat tane te kontaktit ose me ane te emailit.

Shpejtesia eshte ajo qe me ofrohet por faqet hapen shume ngadale. Si te veproj ne kete rast?2021-01-29T19:01:53+00:00

Ne cdo pajisje qe jeni duke perdorur kontrolloni sa aplikacione keni hapur ne sfond. Nese ka ngarkesa kjo mund te jete nje nga arsyet pse interneti eshte I ngadalte. Provoni te mbyllni ato aplikacione qe nuk keni nevoje te perdorni per momentin dhe kontrolloni nese shfletimi po permiresohet. Ne rast se nuk shihni permiresim kontaktoni ne numrat tone te kontaktit ose me ane te emailit.

Si mund te testoj shpejtesine e internetit?2021-01-29T19:00:27+00:00

Website ku mund te testoni shpejtesine e internetit eshte speedtest.net.
Matja e shpejtesise duhet bere pasi te keni fikur dhe rindezur modemin dhe te keni lidhur vetem nje pajisje me internetin, nderkohe pajisjet e tjera duhet te jene shkeputura nga interneti. Matja me e sakte eshte qe te lidhni nje
pajisje desktop me kabell LAN ne rast. Ne rast se nuk keni mundesi te beni matjen te lidhur me fishe LAN, mund te beni matje me wireless.

Go to Top